Loading...

FILARY SKINHUB

WSPARCIE

RZECZNICTWO

BADANIA/EDUKACJA

MARKETING 4.0

RAZEM ZRÓBMY RÓŻNICĘ

Misja i wizja SkinHub

W Polsce żyje ponad 6 milionów osób z około 3 tysiącami różnych schorzeń dermatologicznych. Prawie 20% dermatoz ma podłoże alergiczne. Tylko na Atopowe Zapalenie Skóry oraz Łuszczycę choruje prawie 2 miliony osób.

“Jak przypomina prof. Lidia Rudnicka, z powodu widocznych dolegliwości osoby z chorobami skóry spotykają się w Polsce z dyskryminacją społeczną i często nie mogą prowadzić normalnego życia towarzyskiego czy zawodowego. Z badań wynika też, że jest to grupa szczególnie narażona na ryzyko depresji i próby samobójcze. Dlatego trzeba zrobić wszystko, by zapewnić im jak najlepsze możliwości leczenia.”

Wizja

Wizja SkinHub to Polska, w której ludzie ze schorzeniami dermatologicznymi oraz alergiami, prowadzą zdrowe, satysfakcjonujące życie.

Misja

Misją SkinHub jest “kierowanie
ogólnopolskim ruchem” dla wszystkich osób i rodzin, żyjących z chorobami skóry i alergiami, głównie poprzez:

  • wsparcie i wzmocnienie organizacji pacjenckich;
  • łączenie głosów pacjentów;
  • stymulowanie badań;
  • rzecznictwo i wpływ na decydentów;
  • wspieranie i współpraca z nieformalnymi społecznościami;
  • promowanie u Partnerów idei marketingu 4.0 (ze szczególnym naciskiem na politykę odpowiedzialności społecznej marek i silnego partnerstwa z organizacjami pozarządowymi).

 

Kamienie milowe-czyli 3 strategiczne cele SkinHub

Preambuła: W Polsce (i nie tylko), panuje ogólne przekonanie, że choroby skóry są mało istotne, ulotne i nieuciążliwe. Przeciętny Polak, dla przykładu postrzega Atopowe Zapalenie Skóry czy Łuszczycę jako choroby zakaźne – a nie choroby, które naprawdę wymagają uwagi ze strony środowisk medycznych i badawczych, a także finansowania i wsparcia ze strony płatników i ustawodawców.

Wg nas na dziś 6 milionów Polaków jest marginalizowanych ze względu na brak rozwiązań systemowych w leczeniu i wsparcia. To razem musimy zmienić. Ten obraz prowadzi wprost do ukonstytuowania trzech celów strategicznych SkinHub:

I.

Budowa zróżnicowanej, zrównoważonej i silnej organizacji, nastawionej na wzrost, opartej na różnych źródłach finansowania, silnym zarządzaniu i najlepszych praktykach, w poszanowaniu zasad równego traktowania.

II.

Budowa silnej i zaangażowanej społeczności Członków, ze wsparciem centralnym SkinHub

III.

Budowa świadomości społecznej i zrozumienia warunków i trudnej sytuacji rodzin w jakich znalazły się rodziny dotknięte chorobami dermatologicznymi i alergiami. Promowanie wiedzy i metod leczenia opartych na rzetelnych badaniach i dowodach.

 

NAJBLIŻSZE CIEKAWE WYDARZENIE

EMISJA WIDEO “LEKARZE ODPOWIADAJĄ NA PYTANIA PACJENTÓW”

Wideo odtworzymy w:
GRUPIE WSPARCIA
0
0
0
0
Days
0
0
Hrs
0
0
Min
0
0
Sec